9 Ağustos 2013 Cuma

Artık Beni Sevme Türkçe Dublaj izle - Film İzle


Artık Beni Sevme Türkçe Dublaj izle - Film İzle




Filmin Adı: Artık Beni Sevme Türkçe Dublaj izle

Türü: Dram Filmleri , Romantik Film , Yabancı Filmler

Özeti: Zaman zaman eleştirdiğim gösterişli ,temposuz Fransız filmleri arasına giren sağlam filmler arasına (Les Choristes, Sous le Sable, Swimming Pool) yeni bir film kattım, hem bir de filmin bitiminde anıra anıra ağlayarak... TA ailesinin rağbet etmediği dikkatimi çeken filmde başrolde Albert Dupontel ilk olarak izleyiciye çok itici bir tablo sergilerken daha hemen sonra hem bir senaryo gereği hem bir de oyunculuğuyla hafif hafif ısıtmaya başlıyor ve o çok özgün finale doğru süratle ,huzursuzca ve duygulanarak çekiliyorsunuz. Benim içimde çok önceki bir yerlere dokunduğundan mıdır bilmem, beni çok etkiledi. Yaşama dair birden çok şeyin yüze vurularak sorgulandığı filmi, bittikten en son yazısı çıkana kadar seyretmeniz gerekiyor, çünkü filmin bitiminde çok hoş bir şiir var. Filmi seyretmeyi düşünmeyenler için şiiri altta veriyorum ve okunmasını da tavsiye ederim.



Ne kadar zaman...

Ne kadar zamanım var benim...

Yıllarım mı, günlerim mi, saatlerim mi...

Ne kadar?

Bunu düşündükçe kalbim öyle hızlı çarpıyor ki...

Yaşamak benim ülkem.

Kalan zamanlarımı seviyorum.

Gülmek istiyorum, koşmak, ağlamak, konuşmak ve görmek...

İnanmak, içmek, dans etmek, bağırmak, yemek yemek, yüzmek...

Hoplayıp zıplamak, isyan etmek...

Bitirmedim, bitirmedim, bitirmedim...

Uçmak, şarkı söylemek

Gitmek, yeniden gitmek,

Kalan zamanımı seviyorum...




Film sitesi ekibi iyi seyirler diler.

Artık Beni Sevme Türkçe Dublaj izle filminin yayınlanma tarihi 2008' ve birçok full film izle kitlesi tarafından beğeni ile izlenmiştir. Türkiye ve Dünya sinemaseverleri tarafından IMDB puanlama sisteminden 6.8 puan alarak kalitesini tescillemiş bir filmdir. Filmin kadrosundaki bazı ünlü oyuncular ise Albert Dupontel, MarieJosée Croze, Pierre Vaneck şeklinde sıralanabilir. Son olarak filmin yönetmen koltuğunda ise ünlü yönetmen Jean Becker'i görmekteyiz. Ek olarak filmin türü dram ve romantik filmler şeklinde belirlenmiştir.

Artık Beni Sevme Türkçe Dublaj izle - FİLMİNİ GERÇEK SİTEDEN İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ.


Etiketleri: Artık Beni Sevme 720p izle , Artık Beni Sevme tek parça izle , Deux jours à tuer izle , Love Me No More izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder