16 Ağustos 2013 Cuma

Ben Hur Türkçe Dublaj izle - Film İzle


Ben Hur Türkçe Dublaj izle - Film İzle




Filmin Adı: Ben Hur Türkçe Dublaj izle

Türü: Aksiyon Filmleri , Dram Filmleri , IMDB 7.0 Film , Macera Filmleri , Yabancı Filmler

Özeti: Neredeyse 4 saatlik bir süresi olmasına rağmen bana bunun yarısından bile az gelmiş bir şaheser. Aldığı oskarların tamamını sonuna kadar haketmiş. Sinema sanatı olarak adlandırdığımız temaşanın sanat anlamına gelen olayı bu oluyor işte; şimdi sanat filmi çekiyorum diyenlerin utanması lazım. Bu filme daha çok övgü yazarım ama bitmez; Film Hz. İsanın peygamberlik çağının öncesi ve başlarında Roma ve paganizm döneminde geçiyor ve bu döneme ışık tutuyor. Gemi savaşları sahneleri, kasveti ve terk edilmişliği size yaşatan cüzzamlılar vadisi, bir benzeyen daha olmayan arena sahnesi ile Türk filmlerinde bile kullanılmış müzikleri ile defalarca izlenebilecek bir yapım. İsa dönemi ve Heston isimleri izlememiş olanlar dini bir film olarak anlamalarına neden olsa da dini bir film değil .
Full HD Film izle ekibi iyi seyirler diler.

Ben Hur Türkçe Dublaj izle filminin yayınlanma tarihi 1959' ve birçok full film izle kitlesi tarafından beğeni ile izlenmiştir. Türkiye ve Dünya sinemaseverleri tarafından IMDB puanlama sisteminden 8.1 puan alarak kalitesini tescillemiş bir filmdir. Filmin kadrosundaki bazı ünlü oyuncular ise Charlton Heston , Stephen Boyd , Jack Hawkins , Martha Scott , Sam Jaffe şeklinde sıralanabilir. Son olarak filmin yönetmen koltuğunda ise ünlü yönetmen William Wyler'i görmekteyiz. Ek olarak filmin türü aksiyon, macera ve dram filmleri şeklinde belirlenmiştir.

Ben Hur Türkçe Dublaj izle - FİLMİNİ GERÇEK SİTEDEN İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ.


Etiketleri: Ben Hur 720p izle , Ben Hur tek parça izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder